Kariera

Doświadczenia i ekspercka wiedza pracowników Polskiego Funduszu Rozwoju są podstawą do realizacji naszej misji, czyli tworzenia praktycznych rozwiązań dla wspólnego sukcesu i bezpiecznej przyszłości w ramach inwestycji dla Polski.
W pracy zawodowej stawiamy na jakość i współpracę oraz optymalne środowisko pracy, które tworzymy z pasją i zaangażowaniem.

Oferty pracy

Analityk Inwestycyjny w Departamencie Inwestycji Kapitałowych

Analityk Inwestycyjny w Departamencie Inwestycji Kapitałowych

Warszawa / PFR / 31-05-2017


Miejsce pracy: Warszawa, Polska
Nr ref.: PFR/DIK/AI/04/2017
Termin zgłoszeń: 31 maja 2017
 
Główne zadania:

  • wspieranie Zespołu Inwestycyjnego w wybranych aspektach procesów inwestycyjnych, w szczególności przeprowadzaniu analiz finansowych i rynkowych, przygotowaniu modelu wyceny,
  • pomoc Dyrektorowi i Menedżerowi Inwestycyjnemu w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby
  • prezentacji transakcji Komitetowi Inwestycyjnemu,
  • udział w monitorowaniu działania spółek portfelowych w zakresie zgodności ich działania z biznes
  • planem i strategią, jak również ustaleniami wynikającymi z dokumentacji transakcyjnej,
  • wspieranie w sporządzaniu raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR,
  • wspieranie Zespołu Inwestycyjnego w przeprowadzaniu transakcji wyjścia z inwestycji,
  • udział w szkoleniach,
  • wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego,
  • co najmniej 1 - rocznego doświadczenia zawodowego, w tym zdobytego w ramach praktyk; preferowane doświadczenie w bankowości inwestycyjnej lub funduszu private equity,
  • umiejętności modelowania finansowego,
  • doświadczenia w korzystaniu z serwisów rynkowych (Bloomberg, Reuters, mergermarket),
  • znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity),
  • znajomości KSH,
  • biegłej znajomości języka angielskiego.

Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler.


Oferujemy:

  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pakiet opieki medycznej,
  • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR,
  • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.


Dodatkowe informacje:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres rekrutacja@pfr.pl podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Książęca 4, 00-498 Warszawa moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesurekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

 

Pobierz plik

Aplikuj


Analityk Inwestycyjny w PFR Ventures

Analityk Inwestycyjny w PFR Ventures

Warszawa / PFR Ventures / 15-05-2017

Miejsce pracy:  Warszawa, Polska
Nr ref.: PFR Ventures/05/2017
Termin zgłoszeń: 15 maja 2017
 
Główne zadania:

  • Wspieranie Zespołu przygotowującego i przeprowadzającego nabór ofert dla zespołów zarządzających i inwestorów, w wyniku których tworzone będą fundusze VC,
    w tym:
    a.    Opracowywanie warunków i dokumentacji zasad naboru oraz wyboru ofert,
    b.    Dokonywanie oceny ofert zespołów zarządzających i inwestorów ubiegających się o utworzenie funduszu VC wspólnie z funduszami zarządzanymi przez PFR Ventures (m. in. badanie biznesplanów, strategii inwestycyjnych oraz due diligence funduszy VC),
    c. Przygotowywanie negocjacji warunków umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC i doprowadzenie do ich zawarcia,
  • Wspieranie Zespołu podejmującego działania na rzecz doprowadzenia do utworzenia funduszy kapitałowych współfinansowanych przez PFR Ventures, zgodnie z ustaleniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
  • Wspieranie sprawowania nadzoru właścicielskiego nad działalnością funduszy VC, w tym poprzez terminowe i właściwe jakościowo pozyskiwanie informacji;
  • Monitorowanie działalności funduszy portfelowych VC, współfinansowanych przez fundusze zarządzane przez PFR Ventures w zakresie zgodności ich działania z postanowieniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC oraz raportowanie zdarzeń z ich działalności;
  • Raportowanie do Dyrektora Inwestycyjnego o przypadkach naruszenia przez fundusze VC, przepisów prawa lub postanowień umów inwestycyjnych;
  • Sporządzanie analiz i rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego związanych z realizacją umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
  • Formułowanie rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego w zakresie funkcjonowania funduszy VC, w którym inwestorem jest lub może zostać PFR Ventures,
  • Zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR Ventures wynikających z przepisów prawa oraz zawartych umów o zarządzanie powierzonymi środkami w celu utworzenia funduszy VC;
  • Wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR Ventures.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego,
  • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w funduszu funduszy, funduszu VC lub private equity, lub asset management na rynku akcji;
  • Znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity);
  • Znajomości KSH;
  • Biegłej znajomości języka angielskiego;

Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA,

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • pakiet prywatnej opieki medycznej;
  • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR;
  • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach;

Dodatkowe informacje:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres rekrutacja@pfrventures.pl podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska.
Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez PFR Ventures Sp. z o.o., ul. Książęca 4, 00-498 Warszawa, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Pobierz plik

Aplikuj


Asystent ds. przygotowania informacji w Biurze Ryzyka Ubezpieczeniowego

Asystent ds. przygotowania informacji w Biurze Ryzyka Ubezpieczeniowego

Warszawa / KUKE / 30-04-2017

Miejsce pracy: Warszawa Centrum, Polska
Nr ref.: BRU/04/2017
Termin zgłoszeń: do 30 kwietnia 2017
 
Główne zadania:

  • rejestracja i weryfikacja wniosków limitowych
  • rejestracja i weryfikacja podmiotów gospodarczych
  • pozyskiwanie i przetwarzanie informacji o kontrahentach i ich  kondycji finansowej
  • obsługa obiegu dokumentów i komunikacji zewnętrznej biura
  • sporządzanie raportów

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego
  • podstawowej wiedzy z zakresu oceny zdolności kredytowej przedsiębiorstw
  • znajomości języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym (język rosyjski będzie dodatkowym atutem)
  • bardzo dobrej znajomości MS Excel, MS Word
  • orientacji na wysoką jakość realizowanych zadań
  • dociekliwości i samodzielności
  • umiejętności  współpracy w różnorodnym i dynamicznym zespole
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu relacji biznesowych

Oferujemy:

  • zatrudnienie w instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • szeroki pakiet socjalny / opiekę medyczną

Dodatkowe informacje:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres praca@kuke.com.pl podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska.
Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez Korporację Ubezpieczeń Kredy-tów Eksportowych S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Siennej 39, 00-121 Warszawa, moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 j.t.).”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

 

Pobierz plik

Aplikuj


Ekspert / Starszy Specjalista ds. Komunikacji

Ekspert / Starszy Specjalista ds. Komunikacji

Warszawa / KUKE / 12-05-2017

Miejsce pracy: Warszawa, Polska
Nr ref.: BKM/04/2017
Termin zgłoszeń: 12 maja 2017

Główne zadania:
realizacja działań z obszaru komunikacji, a w szczególności:

  • uczestniczenie w opracowywaniu  i wdrażaniu strategii komunikacji,
  • budowanie i utrzymywanie stałych relacji z mediami,
  • kreowanie wizerunku firmy zgodnie z przyjętą strategią,
  • redagowanie materiałów prasowych i komunikatów dotyczących marki/produktu i działalności KUKE,
  • wsparcie marketingowe zespołu sprzedażowego oraz obsługi klienta,
  • realizacja działań z obszaru public relations,
  • opracowywanie planów i harmonogramów działań marketingowych i public relations
  • aktywna promocja firmy,
  • monitorowanie rynku,
  • koordynacja akcji typu konferencje prasowe, wywiady, targi,
  • koordynowanie polityki informacyjnej na zewnątrz i wewnątrz Organizacji,
  • tworzenie prezentacji i materiałów marketingowych,
  • koordynacja działań CSR.

Oczekujemy:

  • co najmniej 4-letniego doświadczenia w pracy w komunikacji (PR lub marketing),
  • doświadczenia w realizacji projektów z zakresu PR- korporacyjnego, produktowego, kryzysowego,
  • wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: dziennikarstwo, public relations, politologia, marketing,
  • znajomość nowoczesnych narzędzi PR i umiejętność ich stosowania w praktyce,
  • znajomość zasad funkcjonowania mediów,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • doskonałej znajomości obsługi komputera  (Word, Excell, Power Point, obróbka graficzna)
  • umiejętność swobodnego formułowania myśli i redagowania tekstów - ,, lekkość pióra’’
  • orientacji na realizację celu oraz konsekwencji w działaniu,
  • inicjatywa, kreatywność, niestandardowe i twórcze pomysły.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku, na podstawie umowy o pracę na czas określony,
  • dużą samodzielność działania w realizowaniu powierzonych zadań,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szeroki pakiet socjalny / opieka medyczna.

Dodatkowe informacje:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres  praca@kuke.com.pl podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska.
Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez Korporację Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Siennej 39, 00-121 Warszawa, moich da-nych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 j.t.).”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

 

Pobierz plik

Aplikuj


Kierownik sekcji w Departamencie Rozwoju Startupów

Kierownik sekcji w Departamencie Rozwoju Startupów

Warszawa / PARP / 03-05-2017

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.:   K/DRS/04/17
Termin zgłoszeń: 03 maja 2017
 
Główne zadania:
Osoba zatrudniona na stanowisku kierownika sekcji instrumentów finansowych będzie odpowiedzialna za wdrażanie i zamykanie instrumentów finansowych znajdujących się w portfolio PARP oraz kształtowanie ekosystemu rozwoju startupów w Polsce. Główne zadania polegają na:

  •    kierowaniu pracą sekcji instrumentów finansowych,
  •    projektowaniu instrumentów wsparcia, pilotaży oraz programów wsparcia rozwoju startupów,
  •    koordynacji wdrażania oraz nadzorze nad prawidłową realizacją umów w ramach programów wsparcia finansowanych z programów operacyjnych oraz środków z budżetu państwa (instrumenty ko-inwestycyjne z PE/VC, instrumenty pożyczkowe),
  •    monitorowaniu, kontroli i audycie realizacji zamkniętych programów dotyczących dokapitalizowania funduszy zwrotnych (fundusze pożyczkowe, fundusze poręczeń kredytowych),
  •    bieżącym monitoringu efektywności podejmowanych działań,
  •    udziale w pracach komitetów inwestycyjnych i komitetów oceny projektów,
  •    współpracy z uczestnikami ekosystemu rozwoju startupów i twórczym identyfikowaniu ich potrzeb,
  •    współpracy z instytucjami polskimi i zagranicznymi prowadzącymi działalność wspierającą rozwój ekosystemu startupów,
  •    wsparciu kierownictwa Departamentu w działaniach o charakterze przekrojowym i strategicznym.

Oczekujemy:
Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Doświadczenie zawodowe:
    • w projektowaniu lub realizacji instrumentów finansowych lub instrumentów wsparcia rozwoju startupów lub instrumentów wsparcia angażujących rynek PE/VC,
    • minimum 2 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem ludzi lub projektami.
  • Znajomość:
    • języka angielskiego na poziomie minimum C1,
    • ekosystemu rozwoju startupów w Polsce,
    • zagadnień dot. instrumentów finansowych,
    • zasad funkcjonowania instytucji finansowych tj. np. fundusz inwestycyjny, fundusz typu private equity lub  venture capital, fundusz seed capital, fundusz funduszy, fundusz CVC, fundusz pożyczkowy.
  • Umiejętności i postawa:
    • zorientowanie na cele,
    • umiejętność podejmowania decyzji w zmiennych sytuacjach,
    • inicjatywa i proaktywna postawa,
    • samodzielność w realizacji zadań,
    • umiejętność organizacji i planowania pracy swojej i innych,
    • prowadzenie wystąpień publicznych (wykłady, spotkania informacyjne),
    • umiejętność pracy analitycznej i przygotowywania zbiorczych analiz,
    • nienaganna postawa etyczna, wysoka kultura osobista.

Wymagania pożądane:

  • Wykształcenie: ekonomiczne, finansowe lub prawnicze.
  • Doświadczenie:
    • w pracy w instytucji finansowej, tj. np. fundusz inwestycyjny, fundusz typu private equity lub venture capital, fundusz seed capital, fundusz funduszy, fundusz CVC, fundusz pożyczkowy,
    • we współpracy międzynarodowej.
  • Znajomość:
    • prawa zamówień publicznych,
    • zasad wdrażania i realizacji programów UE,
    • problematyki nowych modeli biznesowych.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na postawie umowy o pracę;
  • pracę w gronie świetnie wykwalifikowanych specjalistów;
  • możliwość realizacji ciekawych projektów;
  • możliwość rozwoju zawodowego w tym korzystania ze specjalistycznych szkoleń;
  • możliwość korzystania z odpłatnych pakietów medycznych, karnetów sportowych.

Dodatkowe informacje:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny, CV – zgodnie ze wzorem, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne przeciwko mieniu) na adres: rekrutacja@parp.gov.pl podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska.


Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów re-krutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016 poz. 922.).”

 

Pobierz plik

Aplikuj


Konsultant IT

Konsultant IT

Warszawa / KUKE / 24-05-2017

Miejsce pracy: Warszawa, Polska
Nr ref.: BIN/04/2017
Termin zgłoszeń: 24 maja 2017
 
Główne zadania:

  • instaluje, konfiguruje i nadzoruje  sprawne funkcjonowanie aplikacji na urządzeniach użytkownika końcowego,
  • bierze udział w projektach dotyczących desktop,
  • realizuje wnioski w zakresie dostępów do systemów informatycznych,
  • rejestruje, rozwiązuje i koordynuje rozwiązywanie incydentów i problemów związanych z użytkownikiem końcowym,
  • współpracuje z serwisem zewnętrznym,
  • szkoli użytkowników w obsłudze aplikacji biurowych,
  • przygotowuje i instaluje sprzęt IT u użytkowników.

Oczekujemy:

  • min. wykształcenie średnie,
  • min. roczne doświadczenie pracy w HelpDesk IT,
  • bardzo dobra wiedza w zakresie MS Office,
  • ugruntowana wiedza w zakresie konfiguracji systemu operacyjnego Windows 7, oprogramowania biurowego oraz urządzeń peryferyjnych,
  • znajomość zagadnień w obszarze sieci LAN,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • język angielski na poziomie co najmniej biernym (dokumentacja techniczna),
  • dokładności oraz umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • dyspozycyjność w sytuacjach awaryjnych,
  • odporność na stres.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku na umowę o pracę
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
  • dużą samodzielność działania
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • szeroki pakiet socjalny / opiekę medyczną


Dodatkowe informacje:

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres praca@kuke.com.pl podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska.
Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez Korporację Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Siennej 39, 00-121 Warszawa, moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 j.t.).”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

 

Pobierz plik

Aplikuj


Menedżer Inwestycyjny w Departamencie Inwestycji Kapitałowych

Menedżer Inwestycyjny w Departamencie Inwestycji Kapitałowych

Warszawa / PFR / 31-05-2017

Miejsce pracy: Warszawa Centrum, Polska
Numer ref.: PFR/DIK/MI/04/2017
Termin zgłoszeń: 31 maja 2017
 
Główne zadania:

  • pomoc w proaktywnym wyszukiwaniu przedsiębiorstw, które mogłyby być przedmiotem zainteresowania PFR,
  • wspieranie Dyrektora Inwestycyjnego w przeprowadzeniu procesów inwestycyjnych oraz samodzielne prowadzenie powierzonych zadań, w tym przeprowadzenie analizy finansowej i przygotowanie modelu finansowego, nadzór nad badaniem due diligence, negocjacje dokumentacji transakcyjnej,
  • sporządzanie, pod nadzorem Dyrektora Inwestycyjnego dokumentacji na potrzeby prezentacji transakcji Komitetowi Inwestycyjnemu,
  • monitorowanie działania spółek portfelowych w zakresie zgodności ich działania z biznes planem i strategią, jak również ustaleniami wynikającymi z dokumentacji transakcyjnej,
  • zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR w tym nadzorowanie procesu wyceny spółek portfelowych przeprowadzanej kwartalnie przez doradcę finansowego,
  • okresowa ocena stanu inwestycji w tym pod kątem decyzji o wyjściu z inwestycji oraz identyfikacja możliwych ścieżek wyjścia,
  • wspieranie Dyrektora Inwestycyjnego w przeprowadzaniu transakcji wyjścia z inwestycji,
  • możliwe reprezentowanie PFR w organach spółek, w które PFR dokonał inwestycji kapitałowych,
  • udział w kluczowych wydarzeniach sektorowych i branżowych,
  • udział w szkoleniach,
  • wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego,
  • co najmniej 6-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w bankowości inwestycyjnej lub funduszu private equity,
  • samodzielności w prowadzenia projektów, obejmującego nadzór nad zespołem analitycznym oraz koordynację prac doradców zewnętrznych,
  • umiejętności modelowania finansowego,
  • znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity),
  • znajomości KSH,
  • biegłej znajomości języka angielskiego.

Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA, 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pakiet opieki medycznej,
  • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR,
  • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

Dodatkowe informacje:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres rekrutacja@pfr.pl podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Książęca 4, 00-498 Warszawa moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

 

Pobierz plik

Aplikuj


Menedżer Inwestycyjny w PFR Ventures

Menedżer Inwestycyjny w PFR Ventures

Warszawa / PFR Ventures / 15-05-2017

Miejsce pracy: Warszawa, Polska
Nr ref.: PFR Ventures/04/2017
Termin zgłoszeń: 15 maja 2017
 
Główne zadania:

  • Wspieranie Dyrektora Inwestycyjnego w kierowaniu Zespołem przygotowującym i przeprowadzającym nabór ofert dla zespołów zarządzających i inwestorów, w wyniku których tworzone będą fundusze VC, w tym:
    a.    Opracowywanie warunków i dokumentacji zasad naboru oraz wyboru ofert,
    b.     Dokonywanie oceny ofert zespołów zarządzających i inwestorów ubiegających się o utworzenie funduszu VC wspólnie z funduszami zarządzanymi przez PFR Ventures (m. in. badanie biznesplanów, strategii inwestycyjnych, oraz due diligence funduszy VC),
    c. Negocjowanie warunków umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC i doprowadzenie do ich zawarcia,
  • Wspieranie Dyrektora Inwestycyjnego w kierowaniu Zespołem podejmującym działania na rzecz doprowadzenia do utworzenia funduszy kapitałowych współfinansowanych przez PFR Ventures, zgodnie z ustaleniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
  • Sprawowanie nadzoru właścicielskiego nad działalnością funduszy VC, w tym zapewnienie reprezentacji w organach funduszy VC oraz terminowego i właściwego jakościowo pozyskania informacji;
  • Monitorowanie działalności funduszy portfelowych VC, współfinansowanych przez fundusze zarządzane przez PFR Ventures w zakresie zgodności ich działania z postanowieniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC oraz raportowanie zdarzeń z ich działalności;
  • Raportowanie do Dyrektora Inwestycyjnego lub Zarządu PFR Ventures o przypadkach naruszenia przez fundusze VC, przepisów prawa lub postanowień umów inwestycyjnych;
  • Wspieranie Dyrektora Inwestycyjnego w kierowaniu zespołem sporządzającym analizy i rekomendacji do Zarządu PFR Ventures związanych z realizacją umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
  • Formułowanie rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego lub Zarządu PFR Ventures w zakresie funkcjonowania funduszy VC, w którym inwestorem jest lub może zostać PFR Ventures,
  • Zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR Ventures wynikających z przepisów prawa oraz zawartych umów o zarządzanie powierzonymi środkami w celu utworzenia funduszy VC;
  • Wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR Ventures.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego,
  • Co najmniej 4-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w funduszu funduszy, funduszu VC lub private equity, lub asset management na rynku akcji;
  • Znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity);
  • Znajomości KSH,
  • Biegłej znajomości języka angielskiego

Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA,

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • pakiet prywatnej opieki medycznej;
  • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR;
  • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach;

Dodatkowe informacje:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres rekrutacja@pfrventures.pl podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska.
Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez PFR Ventures Sp. z o.o., ul. Książęca 4, 00-498 Warszawa, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Pobierz plik

Aplikuj


Specjalista ds.Windykacji B2B (z językiem niemieckim)

Specjalista ds.Windykacji B2B (z językiem niemieckim)

Warszawa / KUKE / 13-05-2017

Miejsce pracy: Warszawa, Polska
Nr ref.: BWO/04/2017
Termin zgłoszeń: 13 maja 2017


Główne zadania: realizacja działań windykacyjnych w języku niemieckim , a w szczególności:

  • bieżące wyjaśnianie niezgodności związanych z rozliczeniami,
  • aktywne monitorowanie należności, przygotowywanie raportów,
  • podejmowanie działań windykacji polubownej w stosunku do klientów posiadających przeterminowane zadłużenie (m.in. bezpośredni kontakt z klientem,
  • wysyłka wezwań do zapłaty, monitów, negocjacje porozumień dotyczących spłaty zadłużenia),
  • współpraca z kancelariami prawnymi w zakresie windykacji sądowej, przygotowywanie dokumentacji do sądu,
  • efektywna współpraca ze wszystkimi działami firmy w zakresie skutecznego ściągania należności oraz wyjaśniania postanowień umownych umów

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego lub w toku
  • biegła znajomość języka niemieckiego- warunek konieczny ( znajomość języka angielskiego będzie dodatkowy atutem),
  • ogólnej znajomości zagadnień związanych z handlem zagranicznym,
  • doświadczenie w ubezpieczeniach należności, windykacji będzie dodatkowym atutem,
  • umiejętności analitycznych,
  • zaawansowanej znajomości  programów: Microsoft Office, Excel, PowerPoint etc.,
  • umiejętności analitycznych,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,

Oferujemy:

  • zatrudnienie w instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku, na podstawie umowy o pracę na czas określony,
  • dużą samodzielność działania,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szeroki pakiet socjalny / opieka medyczna.

Dodatkowe informacje:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres
 praca@kuke.com.pl podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez Korporację Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Siennej 39, 00-121 Warszawa, moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 j.t.).”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

 

Pobierz plik

Aplikuj


Specjalista Inwestycyjny w Departamencie Inwestycji Kapitałowych

Specjalista Inwestycyjny w Departamencie Inwestycji Kapitałowych

Warszawa / PFR / 31-05-2017

Miejsce pracy: Warszawa, Polska
Nr ref.: PFR/DIK/SI/04/2017
Termin zgłoszeń: 31 maja 2017
 
Główne zadania:

  • wspieranie Zespołu Inwestycyjnego w wybranych aspektach procesów inwestycyjnych, w szczególności przeprowadzaniu analiz finansowych i rynkowych, przygotowaniu modelu wyceny,
  • pomoc Dyrektorowi i Menedżerowi Inwestycyjnemu w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby prezentacji transakcji Komitetowi Inwestycyjnemu,
  • udział w monitorowaniu działania spółek portfelowych w zakresie zgodności ich działania z biznes planem i strategią, jak również ustaleniami wynikającymi z dokumentacji transakcyjnej,
  • wspieranie w sporządzaniu raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR,
  • wspieranie Zespołu Inwestycyjnego w przeprowadzaniu transakcji wyjścia z inwestycji,
  • udział w szkoleniach,
  • wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego,
  • co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w bankowości inwestycyjnej lub  funduszu private equity,
  • umiejętności modelowania finansowego,
  • doświadczenia w korzystaniu z serwisów rynkowych (Bloomberg, Reuters, mergermarket),
  • znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity),
  • znajomości KSH,
  • biegłej znajomości języka angielskiego.

Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler.


Oferujemy:

  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pakiet opieki medycznej,
  • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR,
  • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.


Dodatkowe informacje:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres rekrutacja@pfr.pl podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska. Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Książęca 4, 00-498 Warszawa moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

 

Pobierz plik

Aplikuj


Specjalista w Departamencie Rozwoju Innowacji

Specjalista w Departamencie Rozwoju Innowacji

Warszawa / PFR / 30-04-2017

Miejsce pracy: Warszawa Centrum, Polska
Numer ref.: PFR/DRI/04/2017
Termin zgłoszeń: 30 kwietnia 2017
 
Główne zadania:

  • koordynacja jednego z programów rozwoju innowacji Grupy PFR,
  • prowadzenie działań wsparcia dla innowatorów na rzecz pozyskania finansowania w celu komercjalizacji we współpracy z instytucjami takimi jak PFR Ventures, PARP, NCBiR, BGK,
  • promocja programu dla innowacyjnych przedsiębiorców i upowszechniania tej oferty w Polsce i zagranicą,
  • współpraca z organizacjami pozarządowymi i Ministerstwem Rozwoju w zakresie rozwoju innowacyjności,
  • koordynacja współpracy z ekspertami technologicznymi, branżowymi,
  • sporządzanie raportów oraz analiz statystycznych.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego,
  • wiedzy z zakresu sposobów komercjalizacji pomysłów i dostępnych rozwiązań wsparcia dla autorów innowacyjnych rozwiązań,
  • znajomości zagadnień związanych z ekosystemem startupów w Polsce, znajomości IOB oraz organizacji pozarządowych z branży innowacyjnej,
  • wysokiej zdolności analitycznej, dociekliwości, samodzielności, inicjatywy,
  • dokładności, dbałości o szczegóły,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • umiejętności pracy pod presją czasu.

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość rynku venture capital w Polsce oraz alternatywnych możliwości finansowania inwestycji wysokiego ryzyka,
  • znajomość innowacyjnych trendów w gospodarce polskiej i światowej,
  • znajomość zagadnień związanych z tworzeniem modeli biznesowych, biznes planu, oferty inwestycyjnej, ekspertyz, usług prawnych i patentowych, czy przygotowania oferty w celu pozyskania inwestora.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • opiekę medyczną.

Dodatkowe informacje:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) na adres rekrutacja@pfr.pl podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Książęca 4, 00-498 Warszawa moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

 

Pobierz plik

Aplikuj


Przebieg procesu rekrutacyjnego w Polskim Funduszu Rozwoju:
1. Selekcja nadesłanych aplikacji - realizowana jest w oparciu o wymagania wskazane w ogłoszeniu o pracę.
2. Spotkanie z pracownikiem HR i przedstawicielem obszaru biznesowego, do którego prowadzona jest rekrutacja - wywiad mający na celu ocenę motywacji do zmiany pracy i realizacji zadań na nowym stanowisku, w nowej organizacji. Spotkanie ma na celu poznanie oczekiwań kandydata, planów rozwoju zawodowego i kompetencji.
3. Weryfikacja umiejętności i kompetencji niezbędnych do pracy na danym stanowisku.
4. Zakończenie procesu rekrutacyjnego - decyzja o zatrudnieniu podejmowana jest w oparciu o zrealizowany w pełni proces rekrutacyjny, skutkuje złożeniem wybranemu kandydatowi przez Polski Fundusz Rozwoju oferty pracy, określającej warunki zatrudnienia.

W ramach realizacji usług przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. oraz dla celów statystycznych, serwis internetowy www.pfr.pl stosuje pliki cookies. Użytkownik może zmienić ustawienia przeglądarki, w celu zablokowania zapisywania plików cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Zamknij